Phone (+4) 031.005.1187
comanda@cofetariaarmand.ro
Phone (+4) 031.005.1187
comanda@cofetariaarmand.ro

Intrebari frecvente

1. De câte kilograme de tort am nevoie?

În funcţie de modelul şi de densitatea compoziţiei alese, porţia minimă recomandată este:

  • 100-110 grame/persoană – torturi fără decor din icing;
  • 120-150 grame/persoană – torturi învelite în icing.

Exemplu calcul - volum tort:

  • Număr invitaţi = 100 persoane;
  • Comandă tort = personalizat, decor bogat, structură complexă, îmbrăcat în icing;
  • Porţie minimă necesară = 130 grame / persoană;
  • Necesar tort consumat* = 100 persoane X 130 grame = 13 kilograme;
  • Necesar elemente decorative** = 1,5 kilograme;
  • Volum total tort = 13 kg porţii + 1,5 kg decor = 14,5 kilograme.

* Necesarul volumului de tort consumat NU include şi elementele decorative (ar rezulta un număr insuficient de porţii individuale).
** Elementele decorative variază în funcţie de cerinţele clientului – volumul şi forma tortului, dar şi numărul, dimensiunea şi realismul detaliilor de modelaj.

2. Care sunt cantităţile minime pentru torturile pe etaje?

Compoziţiile de torturi supraetajate sunt turnate în forme standard numerotate după modelul American de la 1 – etajul cel mai de sus şi până la 7 – cel mai de jos/baza.

Cantitatea minimă este determinată de următorii factori: compoziţia (densă/aerată), elementele decorative realizate manual, forma şi structura dorite.

Exemplu estimare (înălţime standard un etaj = 10 cm):

A. Torturi cu formă rotundă:

  • pe 2 etaje: min. 6 kg şi max. 7 kg;
  • pe 3 etaje: min. 8 kg şi max. 11 kg;
  • pe 4 etaje: min. 16 kg şi max. 18 kg;
  • pe 5 etaje: min. 20 kg şi max. 23 kg;
  • pe 6 etaje: min. 25 de kg şi max. 30 kg;
  • pe 7 etaje: min. 38 de kg şi max. 45 kg.

B. Torturi cu formă pătrată:

La cantităţile corespunzătoare formei rotunde (menţionate mai sus) se adaugă pentru fiecare etaj începând cu 1 kg pentru 2 etaje şi până la 4 kg pentru cel de 7 etaje.

Etajul fals: în funcţie de complexitatea şi dimensiunea dorite, etajul fals poate costa între 100 şi 300 de lei.

3. Cum afectează design-ul tortului cantitatea minimă?

Torturile şi produsele Cofetariei Armand sunt personalizate fiecărui client, tip de eveniment, cerinţe decorative şi de compoziţie. Depinde foarte mult de viziunea pe care doriţi s-o transformăm în realitate. Nu există o cantitate minimă, ci doar cea necesară proiectului dumneavoastră.

Datorită diversităţii de opţiuni pe care o acordăm clienţilor noştri, manufacturii implicate în realizarea torturilor Cofetariei Armand, dar şi structurilor complexe pe care le realizăm, putem doar estima cantitatea minimă necesară îndeplinirii dorinţelor clienţilor noştri, însă n-o putem garanta în avans.

La cantitatea finală ne rezervăm o marjă de eroare de maxim 0,5 kg în plus/minus faţă de cea estimată în comandă fermă, costul aferent se va adăuga/scădea din preţul deja agreat împreună.

Diferenţele care depăşesc 0,5 kg vor fi suportate de noi (considerăm că în acest caz deja este vorba de o eroare de estimare a proiectului din partea noastră).

4. Care este avansul minim?

Pentru comenzi cu valoare mai mica de 250 de lei, cofetariaarmand nu percepe un avans obligatoriu.

Pentru comenzi mai mari de 250 de lei, avansul minim este de 50% din suma totală (inclusiv eventuale taxe de transport) pentru comenzile ferme date cu minim 24 de ore înainte de data livrării.

Pentru comenzile ferme date cu mai puţin de 24 de ore înainte de livrare, veţi achita integral valoarea comenzii (inclusiv eventuale taxe de transport).

Plata avansului se face în momentul în care doriţi să daţi comanda fermă şi să se înceapă lucrul efectiv la produsul/e dorit/e.

Comanda fermă nu poate fi acceptată fără finalizarea detaliilor esenţiale: adresa, data / ora de livrare şi confirmarea plăţii necesare.

5. Mă pot răzgândi?

Desigur, oricând înainte de a da comandă fermă, fără a fi nevoie de explicaţii, ne puteţi comunica decizia de a renunţa la proiect.

De asemenea, vă puteţi răzgândi chiar şi în privinţa comenzii ferme cu minim 48 de ore înainte de data livrării fără a pierde avansul plătit, acesta urmând a fi restituit imediat ce ajungeţi la sediul nostru unde aţi plasat comanda şi prezentaţi documentul justificativ al plăţii deja efectuate (bon, chitanţă, ordin de plată etc.).

În cazul în care comanda fermă a fost făcută cu mai mai puţin de 48 de ore înainte de data livrării sau au mai rămas mai puţin de 48 de ore până la data livrării, avansul/suma achitată nu mai pot fi recuperate (acoperirea pierderilor de resurse deja investite în realizarea produsului comandat).

6. Care sunt condiţiile de livrare?

Cel mai important detaliu este acela că livrăm in 24 de judete din România.

Livrarea este realizată cu maşini speciale de transport frigorific care sunt autorizate de către instituţiile de control abilitate.

Puteţi asigura transportul şi prin mijloace proprii, caz în care vom face recepţia comenzii la sediul nostru şi vă revine responsabilitatea integrală a livrării acesteia la locul evenimentului.

7. Pot degusta sortimentele compoziţiilor?

Desigur. Daca timpul ne permite acest lucru si comanda este data din timp, astfel vom stabili împreună o primă întâlnire pentru a cunoaşte detaliile produsului dumneavoastră sau daca aveti o comanda mai mare de 500 de lei, va trimitem gratuit spre degustare sortimentele. asta pentru a fi siguri de alegerea facuta (valabil doar pentru Bucuresti).

8. Închiriaţi suporturi speciale?

Bineînţeles şi chiar încurajăm clienţii să pună în valoare, pentru un impact cât mai spectaculos, tortul şi/sau produsele dulci comandate.

Iniţial se achită o garanţie egală cu costurile de achiziţie ale suportului pentru tort, cupcakes, cakepops, etc, apoi, după eveniment, aveţi la dispoziţie cinci zile calendaristice pentru a returna echipamentul la sediul nostru . Vom restitui imediat şi integral cuantumul garanţiei dacă ne prezentaţi dovada plăţii acesteia (bon/chitanţă/ordin de plată) şi dacă echipamentul este complet şi în aceeaşi condiţie în care v-a fost predat la livrare.

În cazul în care depăşiţi termenul de cinci zile calendaristice sau echipamentul este deteriorat / incomplet, nu vom mai accepta predarea acestuia la sediul nostru (va rămâne în proprietatea dumneavoastră) iar garanţia nu va mai fi restituită.

 
 

Opinia clientilor

Google review
Solutionarea litigiilor cofetarie Platforma SOL
Phone icon
Comanda acum!