(+4) 0754.010.310
(+4) 0740.102.656

Cariere

Echipa Armand – Suntem pasionați de produse excepționale!

Suntem mereu în căutare de oameni care vor să crească odată cu noi, care nu acceptă ”se poate și așa”, care văd în orice context oportunitatea de a învăța și a crește profesional. Împreună construim un brand românesc premium de care toți putem fi mândrii.

Satisfacția clienților este prioritatea noastră în tot ceea ce facem. Le suntem recunoscători pentru că ne invită alături de ei pentru toate momentele lor speciale. Prin fiecare produs dorim să depășim așteptările și să oferim clienților noștri experiența desertului de neuitat.

Creștem de la o zi la alta și vrem alături de noi oameni care văd, dincolo de provocările prezentului, potențialul și obiectivele pentru care lucrăm toți zi de zi.

Suntem într-o continuă transformare – ceea ce ieri a fost o performanță, azi este deja un standard, ceea ce azi este doar o idee, mâine va fi o colecție de produse.

Aflați în plină expansiune, suntem în căutare de oameni pasionați de acest domeniu – cofetari și patiseri cu experiență, modelatori, vânzătoare, șoferi, operatori baze de date și preluări comenzi, gestionari și agenți de vânzări.

Dacă te regăsești în valorile și obiectivele noastre, așteptăm CV-ul tău pe cariere@cofetariaarmand.ro

 

Angajam:

 

Gestionar

Responsabilități Principale:

• Gestiunea stocurilor și evidența consumului (materii prime, consumabile, producție);

• Centralizarea necesarului de achiziționat din cadrul companiei;

• Procesarea mărfurilor livrate (conformitate, termene de expirare, calitate, prețuri);

• Depozitarea corespunzătoare a produselor achiziționate;

• Distribuția producției în punctele de vânzare;

• Contabilitate primară.

Abilități Necesare:

• Comunicarea (colegi/furnizori);

• Soluționarea problemelor;

• Negocierea achizițiilor (furnizori);

• Atenția la detalii și implicații;

• Atitudine pozitivă și proactivă.

Competențe:

• Lucrul în Office (Outllook, .doc, .xls, *.pdf);

• Gestiune baze de date;

• Procesare facturi achiziții și alte documente specific gestiunii;

• Experiența în lucrul cu programe contabile reprezintă un avantaj;

• Buna cunoaștere și folosire a limbi române este obligatorie;

• Cunoașterea unei limbi străine reprezintă un avantaj.

 

Vanzator/Vanzatoare cu sau fara experienta.

 

Operator Date

Responsabilități Principale:

• Preluarea de comenzi (email/telefon);

• Confirmarea și/sau clarificarea detaliilor comenzilor cu clientul;

• Introducerea tuturor detaliilor în baza de date;

• Comunicarea cu departamentele interne pentru livrarea conformă a comenzilor;

• Generarea documentelor aferente comenzii (factură, aviz însoțitor, fișa de comandă, etc.).

Abilități Necesare:

• Comunicarea (clienți/colegi);

• Soluționarea problemelor;

• Atenția la detalii și implicații;

• Atitudine pozitivă și proactivă.

Competențe:

• Lucrul în Office (Outllook, *.doc, *.xls, *.pdf);

• Gestiune baze de date;

• Emitere facturi;

• Buna cunoaștere și folosire a limbi române este obligatorie

• Cunoașterea unei limbi străine reprezintă un avantaj.

 

Cofetar cu experienta minim 1 an.

                 * obligatoriu calificare in domeniu si experienta de minim 1 an.

 

Ajutor de cofetar cu sau fara experienta.

                  * obligatia fiind aceea de a face totul cu placere ca de restul ne ocupam noi.

            Te asteptam cu mare drag in cea mai dulce echipa din Bucuresti!

 

 



Opinia clientilor